zaterdag 12 januari 2013

Nieuwe start

Het is weer een tijdje geleden dat ik hier wat neer gepent heb.
Daarom hoog tijd om deze Blog weer eens  wat nieuw leven in te blazen.

Vandaag een rondje gemaakt en wat foto's gemaakt.
Het is nog steeds een beetje wennen aan de nieuwe camera.

 Croy Zonsondergang

Sommige instellingen zijn logisch te vinden, andere zitten wat verder verborgen in de menu's.

De zoomlens 70-200 f/4 L USM lens die ik gisteren 2e hands gekocht heb is lekker scherp.
Vooral de 200mm kant is super.

Heb mijn ND filter nog niet binnen, dus met filmen kan ik wel wat testjes doen.
Maar het is makkelijker als ik het ND filter heb in bepaalde situaties.
Dat duurt nog wel een weekje voor die binnen is (uit de US).

    Hertje in het hertenkampje.

Binnenkort volgen nog wat meer foto's.

2 opmerkingen:

  1. Hoi, naam en plaats genoot!

    Zag je blog voorbij komen op twitter en dacht even kijken maar het is echt nog een vers blog en daarom heel benieuwd wat er nog komen gaat en hoop daar iets van op te pikken.
    Op het technisch gebied daar ben ik niet zo thuis dus kom maar op met je interessante blogs.
    Succes Michel en veel plezier met je nieuw spul!

    Groetjes Michel Verhoeven

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Michel,

    Bedankt voor je reaktie!

    Ik heb nog veel te leren, aan de apparatuur zou het nu niet meer moeten liggen :)

    Nu stapje voor stapje proberen om de foto en video technieken te verbeteren.
    Van proberen kun je leren is mij altijd verteld, dus dat ga ik dan maar doen..

    Groeten,
    Michel

    BeantwoordenVerwijderen